Uutta!‎ > ‎

#318 - Järjestämisen ja pudottamisen ero Google Drivessä

lähettänyt VerkkoAps VerkkoAps 14.6.2012 klo 23.05   [ 21.6.2012 klo 0.21 päivitetty ]
Tiedostojen ja kansioiden siirtäminen Google Drivessä on helppoa ja nopeaa, joko vetämällä ja pudottamalla tai järjestämällä. Näiden toimintojen välillä on kuitenkin ero, jonka kanssa on suositeltavaa olla tarkkana.

Google Drivessä on kaksi pääaluetta, jossa tiedostot sijaitsevat: "Oma Drive" ja "Jaettu minun kanssani".
"Jaettu minun kanssani"- kansiosta käyttäjä voi vetämällä tiputtaa jaetun kansion Omaan Driveen halutessaan. Tällä tavoin kuitenkin tiedostot/kansiot  siirtyvät kaikilta organisaatiosi jäseniltä. Drive varoittaa tästä pienellä keltaisella merkinnällä sivun yläreunassa.
Suositeltavaa on suorittaa siirrot käyttämällä "Lisää omaan Driveen"- toimintoa ja tarkistaa jakamisasetukset.


Lähde: Google Apps Tips

 
Comments