Uutta!‎ > ‎

#1113 - Näin luot lisäkalentereita Google Kalenteriin

lähettänyt VerkkoAps VerkkoAps 21.11.2013 klo 4.18   [ 21.11.2013 klo 4.18 päivitetty ]
Google Kalenteriin voit luoda useita kalentereita, jakaa niitä ja tarkastella yhtäaikaisesti. Käyttötarkoituksia on monia, joten luo lisäkalentereita ja löydä oma tapasi hyödyntää niitä.

Muutamia erinomaisia tapoja hyödyntää Google Kalenteria organisaatiossasi:
  • Luo Lomakalenteri, jossa kaikkien lomat ovat merkittynä ja jaa se kaikille
  • Luo projektikalenteri ja merkitse siihen käynnissä olevien projektien kestot
  • Luo tapahtumakalenteri ja merkitse siihen kaikki yrityksesi sisäiset tai ulkoiset tapahtumat
  • Luo koulutuskalenteri ja merkitse tulevat koulutukset

Näin luot lisää kalentereita:
Kalenterin vasemmassa reunassa on valikko "Omat kalenterit", jonka oikean reunan nuolesta aukeaa valikko. Klikkaa sieltä "Luo uusi kalenteri".



Täytä kalenteriin haluamasi tiedot ja valitse jakamisasetukseksi Jaa tämä kalenteri toisten kanssa -> Jaa tämä kalenteri kaikille organisaation X käyttäjille. Suositeltavaa on myös kaikkien henkilöiden antaa nähdä kaikki tapahtuman tiedot.
Paina lopuksi "Luo kalenteri".


Comments