Uutta!‎ > ‎

#1065 - Kalenteri vinkki: näin luot lisää kalentereita

lähettänyt VerkkoAps VerkkoAps 18.9.2013 klo 2.49
Google Kalenteriin voit luoda useita kalentereita, jakaa niitä ja tarkastella yhtäaikaisesti. Käyttötarkoituksia on monia, joten luo lisäkalentereita ja löydä oma tapasi hyödyntää niitä.

Muutamia erinomaisia tapoja hyödyntää Google Kalenteria organisaatiossasi:
  • Luo Lomakalenteri, jossa kaikkien lomat ovat merkittynä ja jaa se kaikille
  • Luo projektikalenteri ja merkitse siihen käynnissä olevien projektien kestot
  • Luo tapahtumakalenteri ja merkitse siihen kaikki yrityksesi sisäiset tai ulkoiset tapahtumat
  • Luo koulutuskalenteri ja merkitse tulevat koulutukset

Näin luot lisää kalentereita:
Kalenterin vasemmassa reunassa on valikko "Omat kalenterit", jonka oikean reunan nuolesta aukeaa valikko. Klikkaa sieltä "Luo uusi kalenteri".



Täytä kalenteriin haluamasi tiedot ja valitse jakamisasetukseksi Jaa tämä kalenteri toisten kanssa -> Jaa tämä kalenteri kaikille organisaation X käyttäjille. Suositeltavaa on myös kaikkien henkilöiden antaa nähdä kaikki tapahtuman tiedot.
Paina lopuksi "Luo kalenteri".



Comments