Tukipalvelut


Mikäli palvelu on käyttämättömissä eli  tapauksissa joissa Google-sovellusten palvelu tai sen osa ei ole käytettävissä ja palvelukatkos kestää yli 15 minuuttia voit olla yhteydessä suoraan Googlen tekniseen tukeen. Googlen tekninen tuki palvelee englanniksi ympäri vuorokauden 365 päivää vuodessa 1 tunnin vasteajalla. Yhteystiedot ja tarvittavat tunnistamiskoodit löytyvät Google-sovellusten ohjauspaneelista kohdasta Support. Googlen tukipalvelujen ehdot. Katso myös Googlen palvelujen tilanne Apps status Dashboardista.

Voit olla kriittisissä tukitapauksissa yhteydessä myös DNA:n yritystukeen tuen aukioloaikoina.




Olemme keränneet tälle sivustolle huomattavan määrän Google-sovelluksiin liittyvää ohjeistusta ja tietoa. Selaa sivustoja 
ja hyödynnä ikkunan oikeassa yläkulmassa olevaa Hae tästä sivustosta -painiketta. Mobiililaitteet-välilehden alta löydät lähes kaikkiin yritystason puhelimiin yksityiskohtaiset ohjeet.




Google-ohjeita ja -keskusteluita on kerätty internettiin huomattava määrä. On hyvä suorittaa verkossa haku käyttäen Googlen hakukonetta ja tämän lisäksi selata läpi muutamia Google-sovelluksiin liittyviä tukifoorumeita:
Googlen Google-sovelluksia käsittelevät tukifoorumit (eng.)
Ehdota uutta ominaisuutta Google-sovelluksiin (eng.)




Parhaat vihjeet Google-sovellusten käyttämiseksi saat työkavereilta,
IT-tukihenkilöltäsi tai Google-sovellusten pääkäyttäjältäsi.
Usein monimutkaiselta tuntuvaan haasteeseen löytyy vastaus aivan läheltä.




Mikäli mikään edellisistä tukimuodoista ei tuottanut tulosta, ota yhteys yrityksesi nimettyyn pääkäyttäjään, joka voi ottaa yhteyttä DNA yritystukeen.




DNA Service Desk

Palveluajat: ma-pe 07 - 21
044 144 099, valinta 3
HUOM! Tuki on tarkoitettu DNA Toimistoviestintä Google-palvelun pääkäyttäjille. Varaa asiakastiedot valmiiksi!


Asiakaspalvelu pyrkii ratkaisemaan kaikki ongelmat jotka liittyvät palvelun käyttöön ilman kustannuksia. Mikäli asiakkaan haaste on monimuotoinen, eikä sitä kyetä ratkaisemaan teknisen yritysasiakastuen toimesta, ohjataan tukipyyntö asiakkaan näin halutessa maksulliseen 3. tason tukeen.
3. tason tuki toteutetaan sähköpostilla, puhelimella ja mahdollisesti saapumalla paikan päälle.

Esimerkkejä tapauksista jolloin tuki on maksullista:
Migraatio, laajat käyttöönotot, muutoksenhallinta, monimuotoinen pääkäyttäjäkoulutus, hakemistointegraatio, sovellusintegraatio, ja monimuotoinen käyttöönotto.

Yritysmyynti

Ota yhteyttä yritysmyyntiin, kerromme lisää Google-sovelluksista (linkki).